Nézzük, milyen lehetőségek vannak a piacon:
1. Google Ads hirdetések
A Google hirdetések előnyei:
A Google hirdetések előnyei:
2. META hirdetések
Az META hirdetések előnyei:
Az META hirdetések hátrányai:
+ Instagram hirdetések
3. LinkedIn hirdetések
Az LinkedIn hirdetések előnyei:
Az LinkedIn hirdetések hátrányai:
4. Twitter hirdetések
Az Twitter hirdetések előnyei:
Az Twitter hirdetések hátrányai:
5. Youtube hirdetések
A Youtube-hirdetések előnyei:
A Youtube-hirdetések hátrányai:
6. TikTok hirdetések
TikTok hirdetések előnyei:
TikTok hirdetések hátrányai:
+ Érdekesség, amiről jó ha tudunk:
Snapchat
Pinterest
Következtetés:
Több nagy szereplő van a hirdetési hálózat piacon, de nem mindegyik lesz releváns választás az üzleti céljainkhoz. Alaposan át kell tanulmányozni a felületeket a hirdetések beállatásai előtt, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy megfelelnek az elvárásunknak és a költségvetésünknek.
Forrás:
Megvalósult projektek
Oktatási cég – minőségi ügyfélszerzés lehetőségeit kérte, majd a workshopjait népszerűsítő kampányban 27%-uk beiratkozott a képzésre.
Webshop – forgalom növelés mellett erősíteni akarta az online értékesítést és a márka ismertségének növelését külföldön.
Informatikai cég – új arculatot és weboldalt kért, mely megnövelte a szolgáltatásai iránti keresletet és a befektetők érdeklődését is.